Mesafeli Satış Sözleşmesi


MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

MADDE 1-    SÖZLEŞMENİN TARAFLARI
 
1.1- SATICI     
Unvanı        : Nisan Triko San. Tic. Ltd. Şti.
Adresi            : enidoğan Mah. Ferhatpaşa Cad Dalkıran İş Merkezi no:14/72 Bayrampaşa / İSTANBUL
Telefon        : 0212 577 50 50
 
1.2- ALICI       
Adı - Soyadı/Unvanı:
Adresi            :
Telefon        :
E-mail            :
 
MADDE 2-    SÖZLEŞMENİN KONUSU

İşbu sözleşmenin konusu, ALICI'nın SATICI'ya ait www.avrile.com.tr internet sitesinden elektronik ortamda siparişini yaptığı aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.
ALICI, satışa konu ürünlerin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme sekli, teslimat koşulları vs. satışa konu ürün ile ilgili tüm ön bilgiler ve cayma hakkı konusunda bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında ürün sipariş verdiğini işbu sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder.
 

MADDE 3-     SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN,ÖDEME,TESLİMAT BİLGİLERİ

Elektronik ortamda alınan Ürün/Ürünlerin Cinsi ve türü, Miktarı, Marka/Modeli, Satış Bedeli, Ödeme Şekli, Teslim Alacak Kişi, Teslimat Adresi, Fatura Bilgileri, Kargo ücreti aşağıda belirtildiği gibidir.
(Bu bölüm müşterinin sipariş detay formunda bulunmaktadır.)
           
Alınan Ürün/Ürünler    : Adet
Toplam Satış Bedeli        : TL
Ödeme Şekli            : Kredi Kartı / Kapıda Ödeme
Teslim Edilecek Kişi        :
Telefon numarası        :
Teslimat Adresi        :
Fatura Edilecek Kişi/Kurum:          
Fatura Adresi            :
Vergi Dairesi            :
Vergi Sicil Numarası        :
Kargo Ücreti            :
TL
 

MADDE 4-     SÖZLEŞME SÜRESİ
 

Sözleşmenin imzalandığı tarihte var olmayan ve ön görülmeyen, tarafların kontrolleri dışında gelişen, ortaya çıkmasıyla taraflardan birinin ya da her ikisinin de sözleşme ile yüklendikleri borç ve sorumluluklarını kısmen ya da tamamen yerine getirmelerini ya da bunları zamanında yerine getirmelerini imkânsızlaştıran haller, mücbir sebep (Tabii afet, savaş, terör, ayaklanma, mevzuat hükümleri, salgın, el koyma veya grev, lokavt, üretim ve iletişim tesislerinde önemli mahiyette arıza...) olarak kabul edilecektir.  Mücbir sebebin devamı esnasında tarafların edimlerini yerine getirememelerinden dolayı herhangi bir sorumlulukları doğmayacaktır. İşbu mücbir sebep hali 15 (on beş) gün süreyle devam ederse, taraflardan her birinin, tek taraflı olarak fesih hakkı doğacaktır.
 

MADDE 5-     GENEL HÜKÜMLER
 
5.1-18 yaşından küçük kişiler www.avrile.com.tr adresinden alış-veriş yapamaz.
5.2- Dizgi ve sistem hatalarından meydana gelen fiyat yanlışlıklarından SATICI sorumlu değildir.
5.3- ALICI, www.avrile.com.tr internet sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
5.4- SATICI, sözleşme konusu ürün/ürünlerin sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun teslim edilmesinden sorumludur. Sözleşme konusu ürün, ALICI’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz. SATICI, cayma beyanının kendisine ulaşması ve ürün iadesinden sonra 10 (on) gün içinde ürün bedelini, varsa kıymetli evrakı iade eder. Haklı gerekçelerle SATICI, sözleşmedeki ifa süresi dolmadan ALICI’ya eşit kalite ve fiyatta tedarik edebilir. 
5.5- ALICI, www.avrile.com.tr’dan kredi kartı, banka havalesi ile alışveriş yapılabilir. Beş gün içinde havalesi yapılmayan siparişler iptal edilir. Siparişlerin işleme alınma zamanı, siparişin verildiği an değil, kredi kartı hesabından gerekli tahsilatın yapıldığı ya da havalenin (EFT’nin) SATICI banka hesaplarına ulaştığının belirlendiği andır. Ödemeli gönderi ya da posta çeki gibi müşteri hizmetleri ile görüşülmeden gerçekleştirilen ödeme yöntemleri kabul edilmez.

Sipariş/Ödeme Prosedürü: 

Sipariş:  Alış-veriş sepetine eklenen ürünlerin KDV dâhil TL tutarı (Taksitli işlemlerde toplam taksit tutarları) ALICI tarafından onaylandıktan sonra, mevcut banka kartının pos’u üzerinden işleme alınır. 
Siparişlerin işleme alınma zamanı, siparişin verildiği an değil, kredi kartı hesabından gerekli tahsilatın yapıldığı ya da havalenin (EFT’nin) hesaplara ulaştığının belirlendiği andır.
 
Ender bir durum da olsa, eğer ürün stok problemi ile karşılaşılırsa ALICI bilgilendirilir, ALICI’nın talebi doğrultusunda yeni bir ürün gönderilebilir, ürünün stoklara girmesi beklenebilir ve/veya sipariş iptal edilebilir.
 
Ödeme : Ürünün peşin ve taksitli fiyatı, ürün ile birlikte ALICI’ya gönderilen fatura içeriğinde mevcuttur. 
www.avrile.com.tr’dan havale (EFT) veya kredi kartı ile sipariş imkânları sunulmuştur. Havale ile ödemede uygun bankayı seçilip havale yapılabilir. Eğer EFT yapılmışsa hesaba geçme tarihi dikkate alınacaktır. Havale ve/veya EFT yaparken "Gönderen Bilgileri”nin Fatura Bilgileri ile aynı olması ve sipariş numarasının yazılması gereklidir.
Siparişlerin işleme alınma zamanı, siparişin verildiği an değil, kredi kartı hesabından gerekli tahsilatın yapıldığı ya da havalenin (EFT’nin) hesaplarımıza ulaştığını belirlediğimiz andır. Ödemeli gönderi ya da posta çeki gibi belirtilmeyen ödeme yöntemleri kabul edilmez.
5.7- Ürünün tesliminden sonra ALICI'ya ait kredi kartının ALICI'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, ALICI'nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünü 3 gün içinde SATICI'ya göndermesi zorunludur. Bu takdirde nakliye giderleri ALICI'ya aittir.
 
Sevkiyat/Teslimat Prosedürü:  

Sevkiyat: Sipariş bedelinin ödenmesi ile birlikte, ürün/ürünler SATICI veya bayii elemanları tarafından bizzat yada anlaşmalı kargo firmaları tarafından teslim edilir. 
 
Teslimat: Ürün/ürünler anlaşmalı kargo ile ALICI’nın teslimat adresi olarak belirttiği adrese teslim edilecektir. Teslimat masrafları ALICI’YA aittir. SATICI, www.avrile.com.tr sitesinde, ilan ettiği rakamın üzerinde alışveriş yapanların teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını beyan etmişse, teslimat masrafı SATICI’ya aittir.
Teslimat; stoğun müsait olması ve mal bedelinin SATICI’nın hesabına geçmesinden sonra en kısa sürede yapılır. Ürünler, Kargo şirketlerinin adres teslimatı yapmadığı bölgelere telefon ihbarlı olarak gönderilir.
Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
Kargo Şirketinin haftada bir gün teslimat yaptığı bölgelerde, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve eksiklik olduğu hallerde, bazı sosyal olaylar ve doğal afetler gibi durumlarda belirtilen gün süresinde sarkma olabilir. Ürün, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve/veya alıcının yerinde olmamasından doğabilecek ekstra kargo bedellerinden SATICI sorumlu tutulamaz.
Belirtilen günler dâhilinde ürün/ürünler ALICI’ya ulaşmadıysa teslimat problemleri için müşteri hizmetlerine telefon ya da e-mail yoluyla ulaşılması halinde, SATICI konuyla ilgili gerekli çözümü sağlayacaktır. Teslimat problemleri yaşanmaması için ALICI’nın SEVKİYAT BİLGİLERİNİ TAM VE EKSİKSİZ DOLDURMASI VE TESLİMAT ANINDA TESLİMATIN YAPILACAĞI ADRESTE BULUNMASI GEREKMEKTEDİR. 

5.9- ALICI’nın beyan ve taahhütleri: : ALICI, sözleşme konusu ürün/ürünleri teslim almadan önce muayene edecek ezik, kirik, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı ürün/ürünleri kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan ürün/ürünlerin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Zarar görmüş paketler teslim alınmayarak kargo şirketi yetkilisine tutanak tutturulacaktır. Eğer kargo şirketi yetkilisi paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, ALICI’nın paketin orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkı vardır. Paket ALICI tarafından teslim alındıktan sonra kargo şirketinin görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur. Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın ALICI’da kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda SATICI’ya bildirilmelidir. 
 
5.10- ALICI, ürünün tesliminden sonra ortaya çıkabilecek CAYMA HAKKI, Cayma Hakkının Uygulama Koşulları,

ALICI, sözleşme konusu ürün/ürünlerin kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14(ondört) gün içinde cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanılması için aynı süre içinde SATICI’ya faks, e-posta veya telefon ile bildirimde bulunulması ve ürün/ürünlerin aşağıdaki hükümler çerçevesinde ve işbu sözleşmenin ayrılmaz parçası olan ve www.avrile.com.tr’de yayınlanmış olan önbilgiler gereğince, ambalaj ve içeriğinin denenirken hasar görmemiş olası şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI’ya teslim edilen ürünlere ilişkin fatura aslının iadesi zorunludur. Cayma hakkına ilişkin ihbarının ulaşması ve ürünün iadesini takip eden 10 gün içinde ürün bedeli ALICI’ya iade edilir. Fatura aslı gönderilmezse ALICI’ya KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilemez. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürünlerin teslimat bedeli SATICI tarafından karşılanır. ALICI, cayma bildirimini takip eden 10 gün içinde ürünü iade etmekle yükümlüdür. 
Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler; tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler için cayma hakkı kullanılamaz 
Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.

-Taşınabilir Bilgisayar (Orijinal işletim sitemi kurulduktan sonra iade alınmayacaktır.)
-Her türlü yazılım ve programlar
-DVD, VCD, CD ve kasetler
-Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b)
-Hür türlü kozmetik ürünleri
-Telefon kontör siparişleri

MADDE 6-     YETKİLİ MAHKEME

İşbu sözleşmenin uygulanmasındaki ihtilaflarda, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri, bu değer üzerindeki ihtilaflarda İstanbul Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.
 Siparişin gerçekleşmesi durumunda ALICI işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.
 
SATICI                                                                                              
Unvan        : Nisan Triko San. Tic. Ltd. Şti.
Adresi         : Yenidoğan Mah. Ferhatpaşa Cad Dalkıran İş Merkezi no:14/72 Bayrampaşa / İSTANBUL
Telefon    : 0212 577 50 50
                      
ALICI
Adı/Soyadı    :           
Tarih: 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için tıklayınız.